Ділимося з Вами нашим досвідом і досвідом наших клієнтів:

10 основних критеріїв перевірки контрагентів:

  1. Час існування компанії (менше 3-х років, менше року);
  2. Організаційні зміни (дата призначення директора);
  3. Види діяльності ( «займаються всім»);
  4. Адреса реєстрації компанії ( «масовість»);
  5. Найменування контрагента (повна або часткова копія відомого бренду або компанії);
  6. Керівники (засновники) компанії (одночасна участь у великій кількості компаній; відповідність статусу зовнішньому вигляду; чи були керівниками (засновниками) підприємств, які вже ліквідовані або стали банкрутами);
  7. Відкритість і достовірність інформації про компанії (наявність офіційного сайту і його актуальність; активність рекламної кампанії);
  8. Господарська діяльність (наявність судових розглядів за участю компанії; наявність відкритих виконавчих проваджень);
  9. Фінанси (наявність податкового боргу, аналіз фінансової звітності);
  10. Імовірність податкової перевірки (включення компанії в план-графік перевірок; оцінка ймовірності проходження зустрічних звірок).

Comments

comments

Share This