Ділимося з Вами нашим досвідом і досвідом наших клієнтів:
10 основних критеріїв перевірки контрагентів:
- Час існування компанії (менше 3-х років, менше року);
- Організаційні зміни (дата призначення директора);
- Види діяльності ( «займаються всім»);
- Адреса реєстрації компанії ( «масовість»);
- Найменування контрагента (повна або часткова копія відомого бренду або компанії);
- Керівники (засновники) компанії (одночасна участь у великій кількості компаній; відповідність статусу зовнішньому вигляду; чи були керівниками (засновниками) підприємств, які вже ліквідовані або стали банкрутами);
- Відкритість і достовірність інформації про компанії (наявність офіційного сайту і його актуальність; активність рекламної кампанії);
- Господарська діяльність (наявність судових розглядів за участю компанії; наявність відкритих виконавчих проваджень);
- Фінанси (наявність податкового боргу, аналіз фінансової звітності);
- Імовірність податкової перевірки (включення компанії в план-графік перевірок; оцінка ймовірності проходження зустрічних звірок).