(044) 222 93 32, (097) 714 92 92 office@partners.kiev.ua

Можливо, Вам вже доводилося стикатися з конфліктом в бізнесі, і Ви знаєте не з чуток, скільки це коштує часу, грошей і нервів. Причому, абсолютно не важливо, з ким цей конфлікт виник:

✔ з партнером по бізнесу (як правило, виникає в двох випадках: коли компанія проходить точку беззбитковості і починає приносити дохід, або коли проект виявився не таким вдалим, як передбачалося, і потрібні додаткові ресурси);

з керівником / власником (в основному такий конфлікт має 2 сторони: керівник, який хоче звільнитися і власник бізнесу, який не хоче звільняти за різних причин – від проблеми, що підприємство тривалий час не працює і не має бажання або людини, на якого буде проведена перереєстрація, до банального «побили горщики»);

з контрагентами (виникають при невиконанні та / або неналежному виконанні стороною договору взятих на себе зобов’язань).

На наш жаль, від цих та інших конфліктів в бізнесі ніхто не застрахований. Але, на ще більший жаль, про них всерйоз починають замислюватися, коли конфлікт вже назрів.

Існує 3 стадії розвитку конфлікту:

1. Розбіжність

2. Невдоволення

3. Конфлікт

Так, бізнесу без розбіжностей, невдоволень або конфліктів не буває. АЛЕ! Бізнес поступово відходить від ведення «по-старому» і замислюється про безпеку «вчасно», вдаючись до побудови системи корпоративної безпеки.

Що ж робити, якщо конфлікт в бізнесі вже назрів?

Один з найбільш оптимальних способів врегулювання конфліктів – участь третьої сторони. Така третя сторона може виступати в ролі:

• сприяння в пошуках згоди між конфліктуючими сторонами на основі визнання факту позитивного впливу нейтральної сторони на ефективність проведення переговорів (медіація);

• примирення, коли акцент робиться не стільки на вирішення проблеми, скільки на припинення конфлікту;

• стратега, коли сторони (або одна зі сторін) принципово не йде на примирення і відкрито (або не дуже) оголошують війну. В такому випадку третя сторона проводить роботу по вирішенню конфлікту в 4 етапи:

I. Загальна оцінка ситуації.

II. Прогноз перспектив розвитку конфлікту.

III. Вироблення і узгодження з клієнтом заходів, спрямованих на захист його інтересів.

IV. Практична реалізація узгоджених заходів.

Звичайно, роль стратега – це крайній захід, до якого ми рекомендуємо вдаватися клієнтам в останню чергу.

Хоча, іноді ця роль є єдиною правильною. Але про це можна говорити тільки після повної попередньої консультації.

Comments

comments

Share This