(044) 222 93 32, (097) 714 92 92 office@partners.kiev.ua

В нашій роботі ми часто стикаємося з тим, що у клієнтів відсутні регламенти роботи з довіреностями. Таке ставлення до делегування повноважень дуже необачно, так як може обернутися величезними збитками для компанії.

Щоб цього не сталося, ми наполегливо рекомендуємо впровадити в компанії чіткий і детальний порядок роботи з довіреностями, при цьому звернути увагу на наступні моменти:

  1.  Затвердити максимальну кількість форм довіреностей.
  2. Ввести Журнал обліку та архів копій виданих довіреностей.
  3. Кожну довіреність видавати в одному екземплярі і привласнювати їй порядковий номер, фіксувати в Журналі обліку довіреностей.
  4. У разі видачі довіреностей в декількох примірниках, кожен екземпляр реєструвати під новим порядковим номером.
  5. Якщо довіреність видана особі, яка не є працівником компанії, до архівної копії бажано додати копію паспорта уповноваженої особи.
  6. Видавати «локальну» довіреність, тобто на певну дію і на невеликий термін.
  7. Без необхідності, не надавати право передоручення третім особам.
  8. Відкликати довіреність при звільненні працівника.
  9. Вказувати термін закінчення дії довіреності не періодом часу (наприклад, один рік або три роки), а конкретною датою (число, місяць, рік) з використанням прийменника «по» і слова «включно».
  10. Організувати процес повернення довіреностей від представників при припиненні довіреностей (в тому числі при їх скасуванні), а також повідомлення про відміну довіреностей.

Ці нескладні рекомендації дозволять встановити контроль за всіма довіреностями, виданими конкретним особам. При звільненні працівника у Вас буде повна інформація про те, скільки всього довіреностей було йому видано. Моніторинг термінів дозволить вчасно відслідковувати факти припинення довіреностей і оперативно видавати нові довіреності. Періодично (не рідше 1-2 разів на рік) переглядайте регламент роботи з довіреностями.

Безумовно, приведення в порядок роботи з довіреностями в компанії не викличе захват у Ваших працівників, але однозначно мінімізує ризики для компанії.

Comments

comments

Share This